Des de 1980/81 treballant per la Cultura en general, la Valenciana i especialment la de Paterna.



lunes, 13 de mayo de 2013

Mostra de Teatre - "Vamos a contar mentiras"

Mas fotos pinchando AQUÍ
La nit del dissabte 11 de maig, en el Saló Capri, vàrem vore l'obra còmica de la XIX Mostra de Teatre que l'Ateneu ha programat, fon "Vamos a Contar Mentiras" representada per la companyia Auca 21, baix la direcció de Jose Mª García.

La noche del sábado, 11 de mayo, nos llevó hasta el Salón Capri para poder ver una semana mas la obra de teatro que el Ateneo ha programado en su XIX Mostra de Teatre y que en este caso corría a cargo de la compañía Auca21 bajo la dirección de José Mª García.
Obra original d'Alfonso Paso, baix la direcció d'escenografia de Rodolfo Perales i artística d'Isabel Doceda, que nos deixà mol bon sabor de boca a tots els assistents. El repartiment de l'obra va demostrar un molt bon nivell, pròxim a la professionalitat.

La obra, original de Alfonso Paso, con dirección de escenografía de Rodolfo Perales y artística de Isabel Doceda, nos dejo muy buen sabor de boca a todos los asistentes. El reparto de la obra demostró muy buen nivel, que como avanzó el presentador del acto rayaban la profesionalidad.


Vos esperem a tots este dissabte per a fruir de "Yo no he sido" i l'estrena de l'obra "Els draps bruts" guanyadora del XI Certamen Lliterari. 

Os esperamos a todos la semana que viene donde podremos ver "Yo no he sido" y estrenaremos la obra "Els draps bruts" ganadora del XI Certamen Literario.