Des de 1980/81 treballant per la Cultura en general, la Valenciana i especialment la de Paterna.



martes, 13 de mayo de 2014

Lisístrata, con perdón (XX Mostra de Teatre)


Para ver mas fotos pichar AQUÍ.

El dissabte passat, 10 de maig, tinguérem la representació de la segona obra de la XX Mostra de Teatre, “Lisístrata, con perdón” una actualisació del clàssic d’Aristófanes, interpretada pel grup de teatre Auca21 dirigit per J.Mª García.

La divertida representació vingué a durar una hora i quart, a l’entorn de 20 actors i actrius en l’escenari, en l’etern tema del “poder” real entre hòmens i dònes.

L’obra va agradar molt, en molt bona resposta del públic, el qual va aplaudir diversos “mutis”, felicitant al director i a tots els actors a la fi de l’acte.

No vos podeu perdre la clausura de la XX Mostra el dia 24, a les 22:30 h., en dos comèdies per a passar-ho ben rebé, i l’estrena de “El Pagaré”, premiada en el XII Certámen Lliterari. Vos esperem a tots (perque fútbol n’hi ha tot l’any).



El pasado sábado, 10 de mayo, tuvo lugar la representación de la segunda obra de la XX Muestra de Teatro. “Lisístrata, con perdón” (una actualización de la obra de Aristófanes) representada por el grupo de teatro AUCA 21, con mas de 20 personas en escena y bajo la dirección de Jose Mª García.


La representación que duró unos 75 minutos, comenzó con el reparto por parte de las mujeres “de la casa”, de los programas con la información de la obra y sus actores, para introducirnos en una lucha de autoridad donde se demuestra el “poder” de las mujeres que dejan mandar a sus maridos.

Una divertida obra que gustó mucho a los asistentes, desde estas líneas felicitamos a Auca 21 por todo el buen trabajo realizado.

Os invitamos a la última representación, con dos obras (comedias), donde se estrenará la obra ganadora del XII Certamen Literario “El pagaré”.

Os esperamos a todos, no falteis, el teatro en directo es cultura viva.