Des de 1980/81 treballant per la Cultura en general, la Valenciana i especialment la de Paterna.



lunes, 10 de marzo de 2014

Presentació Llibre nº 11, divendres 7-3-2014

Cor Harmonia
El nostre president Àngel Barona feu una breu salutació en els agraïments a les autoritats (Elena, Sara, Inmaculada, I. Gabarda, V. Sales), Cor, patrocinadors, socis i amics que nos acompanyaren.

Escomençà l'acte en l'actuació, molt aplaudida, del Cor Harmonia de la nostra Vila, hem d'agrair públicament l'esforç del seu director Paco Salvador, qui hagué de vindre a dirigir el concert, i tornar corrent a Madrit, per a atendre el seu treball personal.

Només acabar l'actuació musical passàrem a presentar el llibre en la llectura del poema premiat en el Roberto Salvador, "Un somi per a sorts" per Ampar Cabrera i Sanfélix, sentidament aplaudit per tot el públic; seguïrem comentant cada premi i en arribar al Socarrat, va llegir "Els bunyols de falla" el seu autor Josep Albert Aymemir, qui feu divertir-se a tot lo món per la divertida sàtira del vers valencià.

 Passàrem al vi valencià, molt concorregut i creem que el conjunt quedà prou be, tots s'emportaren el seu llibre i... a seguir treballant. 
Para ver mas fotos pinchar AQUÍ

Comenzó el acto con el saludo de nuestro presidente Ángel Barona a las autoridades asistentes, al Cor Harmonia (del que destacó su desinteresada colaboración), a los patrocinadores, socios y amigos que nos acompañaron.

Seguidamente comenzó la actuación del Cor Harmonia de nuestra Villa, queremos agradecer desde estas líneas el esfuerzo de su director que tenia otros compromisos en Madrid, una actuación muy aplaudida por el público asistente.

Al terminar la actuación se cedió la palabra a Sara Álvaro, en representación del Alcalde, i posteriormente Aureli nos presentó los diferentes premios del libro, contamos con la presencia de la ganadora del Roberto Salvador, Ampar Cabrera, que leyó su poema “Un somi per a sorts”, también el ganador del premio Socarrat, Josep A. Aymemir, leyó su obra ganadora “Els bunyols de falla”, sátira valenciana de muy buen nivel. Agradecemos también la visita de otros autores que quisieron acompañarnos y recoger sus libros como premiados.

Para finalizar el típico vino valenciano, con muy buen ambiente que finalizó con la recogida de libros por todos los asistentes al acto.

 
Creemos que en su conjunto quedó un acto muy redondo y como siempre, seguiremos trabajando por la cultura de nuestro pueblo.